010 - 321 61 45

Referentie: Fontijne Holland

Fontijne Holland is leverancier van machines, services, parts en aanverwante productiemiddelen voor de wielindustrie. Na het faillissement van het vorige bedrijf was duidelijk dat bij de opstart van het nieuwe bedrijf flink wat obstakels overwonnen zouden moeten worden. Een volledig nieuwe corporate identity was hiervoor noodzakelijk. Met hoopvolle ogen op de toekomst gericht, wordt Naam & Faam ingeschakeld voor de make-over.


Lees meer »

Businesscase WeAreFrank!

DE OPDRACHTGEVER

INTEGRATION PARTNERS koppelt alle mogelijke IT-systemen en bedrijfsapplicaties. Op een open eerlijke manier, zonder geheimen of dure wurgcontracten. Dit doen zij via een eigen opensource-platform, waarmee jij ook zelf aan de slag kunt.

Zij doen het dus anders dan de concurrenten. Opener, eerlijker. Precies zoals jij als klant van een leverancier mag verwachten in dit platform- en deeltijdperk. Hun moderne benadering van data- en systeemintegratie luisterde naar de naam IbisFramework. Dit opensource-Integratie Framework kan alle systemen en applicaties koppelen, ze met elkaar laten communiceren en zo uniforme data uitwisselen. Het standaardiseert hoe berichtverkeer tussen verschillende applicaties moet worden gebouwd, onderhouden en bijgewerkt.


Lees meer »

Referentie: DutchPro

Dutchpro levert al meer dan 30 jaar hoogwaardige kwaliteit plantenvoeding. Het bedrijf is één van de pioneers (“old school of Amsterdam”) en de enige leverancier van plantenvoeding opgericht en gevestigd in Amsterdam. Dutchpro staat voor hoogwaardige kwaliteit en hanteert hoge standaarden voor haar productieprocessen. Vanwege dit grote succes, is het nu de hoogste tijd voor een restyling van hun producten.


Lees meer »

Asto

In opdracht van Asto en Leicht Amsterdam hebben we een animatie gemaakt voor hun winactie! De animaties zullen o.a. gebruikt worden voor Facebook en Instagram. In de winkel staat ook een levensgrote Peter Sagan met wat voetstappen en bandensporen. (Sagan is de te winnen fietsen namelijk zelf komen brengen...)


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Referentie: TLR

TLR International Laboratories is een onafhankelijk laboratorium gespecialiseerd in de analyse van levensmiddelen, diervoeders en brandstoffen. Een modern laboratorium waar hoogopgeleide medewerkers met state-of-the art instrumenten werken om de beste en meest betrouwbare resultaten op een bruikbare manier te presenteren. TLR vraagt aan Naam & Faam om de huisstijl in een nieuw jasje te steken.


Lees meer »
< Vorige 12 Volgende >